sábado 10 enero, 2026
Puertas_ 20:00   Comienzo_
Final_ 23:00     Precio_ 15/18€

Herenegun + Zeatikez

tickets *Entradas vendidas por un promotor externo

Bio


Herenegun Donostiako Antiguo auzoan jaiotako musika taldea da. Haurtzarokolagun talde batek kontzertuak emateko ametsa jarraituz sortu zen taldea. 8 taldekidez osaturik, Ska, Reggae eta Rock erritmoak nahastu izan dituentaldea da, abesti alai eta dantzagarriak eginez. Hala ere, taldeak izan duengarapen musikalaren baitan estilo berriak lantzeko joera agertu da, ikutuelektronikoak dituen Pop-Rock-a nabarmenduz.

Atzera Begira disko berria taldearen hirugarren estudioko lana da. 8 abestizosatzen den proiektu hau orain arte taldeak egindakoari ukitu berri bat ematendio, estilo nahiz doinu aldetik. Izan ere, orain arte lantzen zituzten estilo eta soinuak mantentzen dituzten arren, taldeak adar berrietara jotzeko apustuaegin du, besteak beste elektronikaz janzten den pop-rock-a nabarmenduz. Proiektu berri honen heldutasun maila nabarmenagoa da aurrekoekinalderatuz, besteak beste Borja Antón-en produkzio lanaren ondorioz. Honetazgain, lan honek goimailako bi kolaborazio dakartza: Idoia Asurmendi eta Marte Lasarte.

Información util


• Cómo llegar a Dabadaba

Dabadaba se encuentra en el barrio de Egia en Donostia, junto a Tabakalera. Si vienes de fuera, estamos a 5 minutos de las estaciones centrales de autobuses y de Renfe.

• Sobre las entradas

En caso de sold out anticipado no reservamos entradas para taquilla. No hace falta que traigas tu entrada impresa, con el móvil es suficiente. Al finalizar los conciertos se procederá al cierre de barra y para las 23:30 al desalojo de la sala para preparar la misma para el evento de la noche.

Consulta el resto de preguntas frecuentes y normas

Listen


Información util


Cómo llegar a Dabadaba

Dabadaba se encuentra en el barrio de Egia en Donostia, junto a Tabakalera. Si vienes de fuera, estamos a 5 minutos de las estaciones centrales de autobuses y de Renfe.

Sobre las entradas

Salvo que indiquemos lo contrario, abrimos la taquilla una hora antes del inicio del concierto. En caso de sold out anticipado no reservamos entradas para taquilla. No hace falta que traigas tu entrada impresa, con el móvil es suficiente.